Linkedin advertising

Linkedin advertising - H creation

Linkedin advertising is een mooi kanaal op (vooral zakelijk) zichtbaar te zijn. Voor branding doeleinden is Linkedin soms zelfs geliefder dan Facebook advertising. Echter moet je hierin wel rekening houden met wat hogere kosten voor de media-inkoop. Waar bij Facebook een CPC (cost per websiteclick) van <0,50 gerealiseerd kan worden, zal dit bij LinkedIn al snel tegen de 1,- tot 4 euro aanliggen. Let op: dit is een algemeen benchmark en concrete resultaten zijn erg afhankelijk van de campagne en branche. Of Linkedin relevant is, is echt afhankelijk van de strategie en het doel van de campagne. Wij geven hier altijd onafhankelijk advies over.

Linkedin advertising mogelijkheden

Linkedin heeft verschillende advertising mogelijkheden. Hiermee zijn verschillende doelen te realiseren, zoals hieronder in ‘Linkedin advertising in de customer journey’ wordt beschreven. Onder deze mogelijkheden vallen: content promoten en een lead generatie formulier promoten.

Op Linkedin kunnen we net zoals bij Facebook ook specifiek targeten op de doelgroep. Echter is er zakelijk net iets specifieker te targeten (o.a. bedrijfsgrootte en functietitel).

Linkedin advertising in de customer journey

Net zoals Facebook is Linkedin een goed kanaal voor de creatie van awareness en stimulatie van gedrag. Door de verschillende advertentie-formaten kan hier een duidelijke strategie voor worden gekozen.

#comingsoon #websiteunderconstruction | Kijk hier alvast verder > Online Marketing Diensten

> Werkwijze & tarieven

ik wil vrijblijvend contact