Display advertising

H creation display advertising

Display advertising leent zich goed als een kanaal om branding en salesdoelstellingen te behalen. Voor een branding campagne worden er vaak grotere, opvallende en rich media formaten gebruikt.

We zetten de advertenties weg op gewenste netwerken, websites of channels. Dit doen we over het algemeen via RTB / programmatic inkoop. Bij specifieke situaties kunnen we dit ook rechtstreeks bij de publishers inkopen om zo een fixed positie op een bepaalde website te garanderen. Samen zullen we kijken naar de beste strategie.

Display: RTB programmatic

Zoals hierboven vermeld lopen onze display campagnes over het algemeen middels de RTB (Real Time Bidding) techniek. Hierdoor kunnen we ervoor zorgen dat de advertenties alleen relevant weg worden, waarbij we een automatisch ingesteld bod kunnen doen en er geen onverwachte kosten worden gemaakt. Niet elke website is beschikbaar via programmatic buying, aangezien wij altijd een tailor made voorstel maken zullen we campagne kijken naar de geschikte strategie.

Display advertising customer journey

customer journey - H creation

Display past ook in de customer journey. Niet alleen voor het creëren van awareness (See-fase), maar ook in de Do-fase door middel van retargeting. Echter, het is bij uitstek geschikt om awareness te creëren.

Display advertising retargeting

Bij Display advertising is het ook mogelijk om gebruik te maken van retargeting. Retargeting is het herbenaderen van een eerder opgebouwde poule van geïnteresseerden. Door middel van retargeting kunnen consumenten effectiever door de customer journey – ofwel funnel – ‘getrokken’ worden.

Display advertising banners

HTML5 banner H creation

Voor display advertising is een bannerset nodig. Wij kunnen deze bannerset maken, natuurlijk in overleg over de stijl, design etc. Kijk hiervoor verder op onze pagina ‘creatie HTML bannetset‘.

 

>> Werkwijze & tarieven

ik wil vrijblijvend contact